poniedziałek, 8 lutego 2021

БОГОРОДИЦЕ

 

Богородице

 

Богородице, Богородице, Мати світла, любові й добра.

Ти надію дала, Богородице, Ти і серцю прозріння дала.

 

Богородице, Богородице, Тебе люблю зі всієї душі

Ти зірка моя, ти зоря моя, ти світло в земному житті.

 

Чи у полі я, чи і у храмі я, низько в пояс тобі поклонюсь.

Як Владичиці і як Мамі, зі сльозами Тобі помолюсь.

 

Ти прости мене, ти спаси мене, до останнього зі мною Ти будь.

Від гріхів моїх, ворогів моїх, заступи, захисти Ти мене.

 

І за діток моїх, Богородице, перед сином Твоїм помолись.

Ти прости їх усіх, Богородице, і на Страшнім Суді заступись.

 

Ти для сиріт утіха ласкава. Мати Богу і кожному з нас.

Ти у горі Покров й держава, Душам нашим цілитель, і спас.

 

Богородице, Богородиця, Душам нашим святе Джерело.

Україна Тобі уся молиться, Кожне місто і кожне село.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz