wtorek, 10 stycznia 2017

В полі, в полі плужок оре - колядка

В полі, в полі плужок оре

В полі, в полі плужок оре,
Щедрий вечір, добрий вечір,
Добрим людям на здоров’я!

За тим плужком Господь ходить.
Щедрий вечір, добрий вечір,
Добрим людям на здоров’я!

Святий Петро поганяє,
Щедрий вечір, добрий вечір,
Добрим людям на здоров’я!

Божа Мати їсти носить,
Щедрий вечір, добрий вечір,
Добрим людям на здоров’я!

Їсти носить, Бога просить:
Щедрий вечір, добрий вечір,
Добрим людям на здоров’я!

– Ори, Синку, цюю нивку,
Щедрий вечір, добрий вечір,
Добрим людям на здоров’я!

Та й посієм пшениченьку,
Щедрий вечір, добрий вечір,
Добрим людям на здоров’я!

З колосячка то жменьочка,
Щедрий вечір, добрий вечір,
Добрим людям на здоров’я!

А з другого жита много.
Щедрий вечір, добрий вечір,
Добрим людям на здоров’я!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz