niedziela, 17 marca 2013

ПОХОРОННІ ПІСНІ Ой ви, браття мої, сестри



Ой ви, браття мої, сестри

1. Ой ви, браття мої, сестри
Вірні друзі Ви мої

Ви прийдіть і подивиться
Жизнь скінчилася мені

2. Ви прийдіть і подивиться
Господь чудо сотворив
Злетів Ангел Божий з неба
Душу з тілом розлучив

3. Лежить тіло без дихання
І не може говорить
Ви прийдіте мої ближні
Моє тіло хоронить

4. І з молитвою святою
До могили віднесіть
І з прощальними сльозами
В сиру опустить

5. Ой ви, браття мої, сестри
Не сумуйте ви за мной
Молить Бога і співайте
Со святими упокой

6. І прощальною молитву
Наді мною зговорить
На мені хреста поставте
Моє ім’я напишіть

7. Там де впадуть ваші сльози
Може виросте трава
Бо я буду тут лежати
Аж до страшного суда

8. Там де впадуть ваші сльози
Може квіти зацвітуть
Ви за мене пам’ятайте
Що я вічно лежу тут


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz